Verzendkosten
Geef tijdens het bestellen aan op welk adres je de artikelen wilt ontvangen. Dit kan je eigen huisadres zijn, maar je kunt ook een ander adres kiezen, als het maar geen postbus- of NAPO-adres is.

De verzendkosten zijn voor NL €2,99 en voor BE €5,95, maar boven €30.- betaal je geen verzendkosten. Voor overige landen gelden andere tarieven, neem hierover contact met ons op via info@kleurenknutselen.nl.

Levertijd
Voor webshop bestellingen die je laat thuisbezorgen geldt: Bestel je voor 15.00 uur? Dan heb je je bestelling morgen* in huis.

* De levertijd staat vermeld in werkdagen; daarbij tellen de zaterdagen, zondagen en feestdagen niet mee.

Bezorgdienst
De bestellingen worden bezorgd met PostNL. Is er niemand thuis, dan laat de bezorger een kaartje achter in de brievenbus. Hiermee kun je op de website van PostNL zelf aangeven hoe je het pakje alsnog wilt ontvangen.

Onvolledig of beschadigd bezorgde producten
KleurenKnutselen probeert de artikelen in een goede staat bij je te bezorgen. Maar helaas gaat er soms iets mis. Ontvang je een beschadigd pakket of artikel:

  • maak indien mogelijk direct melding bij de postbode dat het pakket beschadigd is
  • en neem contact op met de online klantenservice van KleurenKnutselen
  • De klantenservice handelt het verder met je af en zal je vragen om:
  • een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij het pakketlabel zichtbaar is
  • een foto van het geopende pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn
  • een foto van alle binnenverpakkingen die je aantreft in de verpakking
  • een foto van de gehele omvang van het artikel
  • een close up foto van de schade van het artikel

Status van je bestelling
Als je hebt gekozen voor bezorgen, dan kun je je bestelling volgen op de website van PostNL.

Als de track & trace status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar jij hebt niets ontvangen, dan is het pakket misschien bij de buren afgeleverd. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Waarschijnlijk is dit niet gebeurd. We bieden je namens onze bezorger excuses aan. Als je buren je pakketje ook niet hebben, neem dan contact op met de online klantenservice van KleurenKnutselen.

Soms geeft de status een sorteerfout aan. Dan wordt je bestelling niet op de afgesproken datum bezorgd, maar 2 bezorgdagen later. Op de website van PostNL kun je zien wanneer het pakket wordt bezorgd, door het invoeren van je postcode.

Bestellen
Betalen
Bezorgen
Retourneren